mandag 13. april 2009

Påske

Nå ble jeg litt i blogg-humør! Så jeg skriver et innlegg til, jeg! Nå er jo snart påskeferien over, men jeg må si det har vært deilig med ferie. På søndag dro vi til Portugal, der jeg fikk badet, sett meg rundt, vært ute i SOLA, shoppet osv:)

5 dager (om minst like mange nye skopar senere) var vi tilbake i Norge, og da gikk turen til hytta. Så, nå i dag dro vi hjem igjen. Selv om vi tilbrakte mye av ferien i utlandet, har det vært påske-påske for det, med både påskekrim og ikke minst påskeegg! Likevel blir det liitt deilig å begynne hverdagen igjen (selv om jeg kommer til å nekte for å ha innrømmet det når jeg må opp halv 7 i morgen...grøss). Men det er jo faktisk bare et par måneder igjen til sommerferien, og det kommer til å gå fort!

Håper alle har hatt en kjempefin ferie!

2 kommentarer:

PernilleHS sa...

Så heldig du er som var utenlands! Ikke lenge til Nederland nå!!

:D

Elisabeth sa...

hehe, ja litt deilig å komme bort fra kaldee norge en stund:p

jeg vet:D gleder meg utrolig mye!!:D