fredag 16. januar 2009

Helg!

Hittil har jeg bare skrevet blogginnlegg som vi har måttet skrive i norsktimene, men jeg tenkte at i år skal jeg prøve å skrive mer her. Har lyst å skrive innlegg som handler mer om ting som skjer, hva jeg har gjort i det siste osv. Det er mange som har begynt å blogge nå, og jeg tror jeg er litt "inspirert" av det.

I dag er det fredag, endelig helg! I dag skal jeg ingenting, det blir deilig å bare være hjemme og slappe av. Ikke at uka egentlig har vært så slitsom, vi har heldigvis ikke hatt så mye som skjer på skolen, og dagen i dag var ganske grei. Vi sluttet klokka 1, og siden samfunnsfaglæreren vår ikke var her i dag, satt vi bare i klasserommet mesteparten av tiden og jobbet med oppgaver.

Vi fikk også karakterkortet i dag! Det var veldig forskjellige fra ungdomsskolen, der vi kom siste skoledag før jul, og lærerne ropte oss opp og vi gikk opp og tok imot karakterkortene. Det var veldig.. formelt, i forhold til nå, hvor det var mer sånn "nå kan dere gå inn på it's learning og sjekke karakterene!"

Det er rart at det har gått et halvt år allerede, og at vi nå har gått halvparten av tiden i 1. klasse på videregående. Det har gått så fort! Nå begynner vi på et nytt semester, og før vi vet ordet av det, er det sommerferie, og så begynner vi i 2. klasse! Det blir sikkert ganske annerledes, siden vi nå har valgt flere fag selv, noe som vil si at vi på en måte kommer til å gå i 5 forskjellige klasser! Men det er ennå lenge til, selv om tiden går veldig fort.

Nå hadde jeg egentlig ikke tenkt å skrive så veldig mye, men det kommer nok flere innlegg om ikke så lenge! Dette var faktisk litt gøy, så det blir nok ikke så lenge til neste gang :p

Ingen kommentarer: