tirsdag 20. januar 2009

Litt av hvert

Jeg fikk lyst til å skrive et blogginnlegg nå, selv om jeg egentig ikke har noe spesielt å skrive om. Jeg sitter bare og prøver å øve litt til nynorsk gramatikkprøven vi skal ha i morgen, mens jeg halvt følger med på presidentskiftet på TV. I år har jeg fulgt en del mer med på presidentvalget enn tidligere (kanskje ikke så rart, siden jeg var 12 år under sist valg). Jeg tror også det har litt å gjøre med at vi har hatt så mye om det på skolen, vi har lært veldig mye om valget i engelsktimene.

Men jeg kan jo fortelle litt om hva som har skjedd i det siste.

Helgen ble ikke så rolig som jeg hadde trodd. Vi hadde, en stund, merket at hamsteren vår (mest lillesøsteren min sin) var syk. Hun var to år, som er omtrent så lenge hamstere er forventet å leve. Det var dessverre ingenting vi kunne gjøre for henne, så på lørdag morgen måtte hun tas med til dyrlegen og avlives. Det er jo veldig trist, men ingenting man kan gjøre noe med... Hun var gammel og syk, så det var det beste for henne.

Ellers har helgen bestått av en del... komplikasjoner, kan man si. Men også mye gøy!

I går var jeg på revyfesten til Valler. Det har aldri passet å gå på noen av Sandvikas revyfester, så da ble jeg med en venninne på Valler, og det var kjempegøy! Vi så ikke revyen da, men skal se den på torsdag. Må prøve å få med meg noen revyer på litt forskjellige skoler i år.

Men nå må jeg nesten gå, så jeg er ferdig med det jeg skal ha gjort i dag, før Desperate Housewives begynner! Gleder meg :)





Ingen kommentarer: