søndag 25. januar 2009

Minner<3


Jeg ryddet litt på rommet mitt en dag, og fant igjen en del gamle greier. I en skuff lå en haug av gamle dagbøker, bilder og andre minner. Jeg synes tiden går så utrolig fort.
Jeg har gått på ... 6 skoler, med Sandvika (vi har bodd flere steder pga jobben til pappa), og jeg har masse minner fra hvert sted. Jeg har ikke klart å holde kontakt med alle menneskene, men har likevel mange gode minner.
Jeg fant igjen minneboka jeg fikk til bursdagen min av en venn i 2. klasse. Det var utrolig søtt, han hadde skrevet et dikt, og jeg fikk også mange flere av vennene mine til å skrive hilsener i den. Noen har jeg kontakt med i dag, andre har jeg ikke sett siden barneskolen.

Jeg så også på noen gamle filmer vi har, fra tiden vi bodde i Qatar (midtøsten). Det var fra tredje til og med sjette klasse, og det var en utrolig fin tid. Vi var bare 40 elever på hele skolen, så alle kjente hverandre, og det var et av de beste miljøene man kan ha. I friminuttene var folk sammen, uansett alder og klassetrinn. Jeg har en million gode minner derfra, og er kjempeglad for de fire årene vi bodde der.

Jeg liker å se på gamle bilder og filmer, og det er morsomt å lese gjennom gamle dagbøker, og tenke tilbake på gode minner. Jeg håper jeg opplever like mye og får så mange gode minner i fremtiden som det jeg har nå.
(Bildet er forresten redigert av en venninne for lenge siden, og tenkte jeg kunne stappe det inn her :p )

1 kommentar:

LK sa...

Mange skoler, mange land og mange minner. Ta godt vare på de! Tenk hvor viktig disse opplevelsene har vært for deg og hvordan de har vært med på å forme deg som person. Uvurderlig!