onsdag 11. februar 2009

En ny utfordring!

Jeg har fått enda en utfordring av Kristiane! Denne gangen går det ut på å svare på noen spørsmål om deg selv:

HVA GJORDE JEG FOR 10 ÅR SIDEN
Hmm...for 10 år siden gikk jeg i 1. klasse på Levre skole. Jeg var nok sammen med venner og gjorde et eller annet rart (som å prøve å lage farris av sukketter og vann :p nam nam!)

HVA GJORDE JEG FOR NØYAKTIGE ETT ÅR SIDEN
Da gikk jeg i 10. klasse på Bekkestua skole. Jeg var sannsynligvis sammen med venner og overnattet eller noe. Også var jeg nok veldig spent på hvilken skole jeg skulle gå på neste år!

FEM SNACKS JEG LIKER
Smash
Gulrøtter/potetgull og dip
Honeyroasted cashews fra Marks&Spencers
Sjokolade
Cookies

FEM SANGER JEG KAN HELE TEKSTEN TIL
Supergirl - Minor Majority
No good - Kate Voegele
Someday - Nickelback
Between the minds - Jack Savoretti
In love with a girl - Gavin DeGraw

FEM TING JEG SKULLE GJORT HVIS JEG VAR MILLIONÆR
Hjulpet mennesker i andre land rammet av sult, fattigdom, sykdommer, naturkatastrofer.
Reist mye til forskjellige steder i verden.
Hatt en stor fest og fått en eller annen kjent artist til å synge!
Tatt med vennene mine på shopping!
Kjøpt sommerhus i California

FEM DÅRLIGE VANER
Biter noen gang negler
Blir noen ganger så opphengt i en ting som har skjedd at jeg ikke klarer å snakke om noe annet på en laang stund
Jeg ombestemmer meg veldig mye og hater å ta valg fordi det er umulig å bestemme seg for ting - plutselig vil jeg det ene og så vil jeg det andre.

FEM TING JEG LIKER Å GJØRE
Være med venner
Høre på musikk
Trene
Reise til nye steder
Le!

FEM TING JEG ALDRI SKAL KJØPE ELLER KLE MEG I
"U-matchende topper med jakke over (som knæsj grønt over rosa...kremt)
Enig med Kristiane; joggebukse OG joggegenser!
Lange pelskåper
Store, "uformelige" jeans

FEM FAVORITTGJENSTANDER
iPod
Pc
Mobil
Øredobber (klarer ikke å gå uten)
Fotoalbum med masse koselige bilder i :)

Ingen kommentarer: