fredag 27. februar 2009

Sandvikarevyen!

I går var jeg å så på Sandvikarevyen. Vi bestilte billetter for ganske lenge siden, og jeg gledet meg jo til å se den, men jeg må si jeg gledet meg enda mer etter skolen i går. Det var dagens store samtaleemne, da Budstikka gav revyen en (ufortjent) 3'er. Etterpå fant vi ut at Aftenposten gav den en 5'er, som var mye mer passende!

Jeg synes revyen var kjempebra, selv om torsdagens forestilling kanskje ikke var den mest mest "energi", etter revyfesten dagen før. Men det var likevel veldig morsomt å se på, og ikke minst var alle som var med kjempeflinke. Det var egentlig et veldig kjedelig publikum, men jeg synes det var kjempegøy, og lo masse. Skuespillerene, sangerne og ikke minst danserne var veldig flinke. Jeg er enig med anmelderen fra Aftenposten i at det ene dansenummeret må være noe av den beste dansingen jeg har sett! Bandet var også utrolig bra.

I en revy er det jo ikke bare de som står på scenen som er med. Det er maange mennesker bak kulissene, og alle som har drevet med lys, lyd, kostymer, rekvisitter osv har gjort en god jobb. Det var en kort stund helt på slutten av revyen at det plutselig skjedde noe med lyden. Høytalerene virket ikke eller noe sånt. Men de som sto på scenen kom seg videre, og fortsatte bare å synge og danse, så det var veldig bra gjort.

Dette var en kjempebra revy som anbefales på det sterkeste!

Ingen kommentarer: