lørdag 21. februar 2009

Ferie

Nå er det snart vinterferien over, men det har vært utrolig deilig med ferie! Slippe å stå opp kvart på 7 hver dag, og kunne gjøre akkurat hva man vil! Dette halvåret blir veeldig hektisk, men ikke bare negativt. Det blir nok en del å gjøre på skolen, med tentamener, prøver osv, og mange av karakterene fra dette halvåret tells. Men det er også masse morsomme og spennende ting som skjer i tiden fram til sommeren.

Det begynner rett på etter ferien med revy og revyfest. Om ikke lenge blir pappa 50 år, og jeg aner ikke hva jeg skal finne på... jeg må jo finne en litt spesiell gave, men aner ikke hva. Jaja, jeg kommer vel på noe til slutt;) Så er det mai, da. Jeg føler at hele måneden er planlagt allerede. I starten av måneden skal vi til Kristiansand, i konfirmasjon til fetteren min. Så har jeg bursdag, og allerede dagen etter er det Nederland! Det blir utrolig spennende, og det blir gøy å få besøk av de vi har bodd hos til høsten også. Etter Nederlandsturen kommer jeg hjem til 17. mai, og allerede dagen etter tror jeg skal jeg kanskje til Sverige! Vi fikk høre om det på teateret jeg går på, at man drar 1 uke til Sverige og spiller teater og setter opp ett stykke. Det skal være folk fra masse land der, inkludert 2 gutter og 2 jenter fra Norge, og vi fikk tilbud om å være med! Vi er tre jenter som har veldig lyst, så jeg håper det går ann at vi alle tre får være med. Etter denne turen (som jeg håper blir noe av), har det meste av mai gått. Men jeg gleder meg utrolig! :)

Nå er det bare å nyte den siste lille delen av ferien (mange sier at fredag er den siste feriedagen, men ferien er ikke over før mandagen begynner synes nå jeg :p) Håper alle har hatt en kjempefin ferie!

2 kommentarer:

-Gunhild sa...

oioi! de planene har jeg ikke hørt om :P hehe.. hva skal du i Nederland? :P

Elisabeth sa...

Det er utveksling med skolen, sånn at vi er en uke i nederland, også kommer de vi har bodd hos der, til oss til høsten:) gleder meg! :D